ראש הישיבה חיזק את הרכזים: "אתם ההצלה של הדור" | גלריה

נדב דוד No Comments on ראש הישיבה חיזק את הרכזים: "אתם ההצלה של הדור" | גלריה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

למעלה ממאה וחמישים רכזי מחוז ירושלים של "איחוד בני הישיבות בארץ ישראל" התכנסו ביום חמישי האחרון לכינוס הוקרה והערכה בבית הארחה בשכונת בית וגן בירושלים שם הם זכו לשמוע סקירה מקיפה מראשי האיחוד על תנופת ההתפתחות של הארגון בעולם הישיבות זאת לצד דברי ברכה וחיזוק שנשאו רבנים, ראשי ישיבות ואישי ציבור.

בפתיחת הכינוס המיוחד נשא דברים ראש ישיבת "יד אהרן", הגאון רבי יהושע אייכנשטיין שליט"א, אשר במשך דקות ארוכות חיזק עודד ושיבח את רכזי האיחוד אשר עושים לילות כימים למען בני הישיבות ירושלים.

בדבריו התבטא ראש ישיבת "יד אהרן" ואמר:  "אתם, רכזי איחוד בני הישיבות, ההצלה של הדור, אתם מצילים את בחורי הישיבות, מצילים את הדור". ראש הישיבה מנה את מפעלותיהם הכבירים של ראשי ומנהלי האיחוד אשר שמים לנגד עיניהם את טובת בחורי הישיבות אשר ימשיכו לעלות בסולם העולה בית השם. במהלך דבריו קרא הגאון שליט"א לראש העיר מר משה ליאון, שהשתתף אף הוא במעמד, וביקש ממנו להגדיל את התקצוב ככל הניתן למען הפעילות הברוכה של האיחוד למען בחורי הישיבות.

במהלך הכינוס המיוחד נשא דברים ראש עיריית ירושלים מר משה ליאון אשר הודה לראשי האיחוד על הזכות הגדולה אשר נפלה בחלקו להיות שותף בדבר כה מבורך. הוא ציין לשבח את יו"ר האיחוד הרב יהודה ויספיש ואף הבטיח כי "בשנה הבאה נמשיך את הפעילות המבורכת ואף נגדיל את התקציב למען בני הישיבות". רכזי האיחוד בירושלים הודו נרגשות לראש העיר מר משה ליאון על עמידתו האיתנה לצד האיחוד ועל הבטחתו כי יגדיל את התקציב בשנה הקרובה, למען המשך קיום וביסוס הפעילות החשובה למען בני הישיבות.

מי שעוד נשאו דברים והשתתפו במעמד היו הגאון רבי יעקב שטרנשוס שליט"א, משגיח ישיבת "שערי שמועות", שהשיב על שאלות ודברי הכוונה מיוחדים לרבני האיחוד, כשאת שרביט ההנחיה מוביל הרב ישראל ליוש מרבני ה"איחוד" וכן נציגי הציבור בעריית ירושלים יו"ר דגל התורה בירושלים, מ"מ וסגן ראש העיר הרב אליעזר ראוכברגר, סגן רה"ע הרב ישראל קלרמן, מחזיק תיק תרבות תורנית וחבר מועצת העיר הרב דוד בלומנשטוק וחבר מועצת העיר הרב משה גורא.

מ"מ וסגן ראש העיר, יו"ר "דגל התורה" בירושלים הרב אליעזר ראוכברגר, הדגיש בדבריו את עבודת הקודש במסירות אין קץ של עשרות הרכזים בשכונות, ואמר כי "ירושלים עומדת על לומדי התורה, בני הישיבות, וזו זכות גדולה שלנו בעיריית ירושלים לסייע ולעמוד לימין בני הישיבות". בדבריו הודה לראש העירייה, משה ליאון, על הסיוע הגדול בהעמדת תקציבים ביד רחבה ובנפש חפצה למען מטרה נעלה וקדושה זו, והביע את בטחונו כי לקראת שנת הכספים הבאה התקציב אף יגדל משמעותית

סגן ראש העיר הרב ישראל קלרמן אמר: "אני תמיד שמח מאוד ונרגש להשתתף באירועים של האיחוד ובעיקר בגלל שאם אתם לא הייתם עושים את העבודה הזו עם הבחורים, כל אחד ואחד מאיתנו היה חייב לעשות את זה. אנחנו מחויבים לעזור לכם בעוד ועוד אמצעים כדי שתוכלו לעשות את הטוב ביותר".

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק תרבות תורנית, הרב דוד בלומנשטוק, אמר: "אנחנו 4 שנים אחרי תחילת הקדנציה וברוך ה' תקציב בני הישיבות גדל בעשרות מונים מהקדנציה הקודמת וממשיך לגדול, המטרה שלנו זה להשקיע בבני הישיבות שהם דור העתיד שלנו ואנחנו נמשיך לעשות ולתת ככל שנוכל. אני רוצה להודות לראש העיר מר משה ליאון שבזכות נתינתו הצלחנו להגדיל ולהאדיר את קרנם של בני הישיבות".



0 תגובות